miércoles, 16 de diciembre de 2009

Unitat blava de llancers

Ja duc un grapat de dies esperant que faci sol per a fer les fotos dels meus guerrers... i avui que n'ha fet, en arribar de la feina ja tornava a estar ennigulat!

Bé, la primera duu flaix, però tot i així ha quedat bé. Les altres son amb llum ambient però han quedat una mica fosques. Miraré d'actualitzar-les en la mesura del que sigui possible, però ja no volia esperar més!

Bé, aqui les teniu: una foto genera, i després detalls del grup de comandament (que vaig pintar a ca n'Atlante) i alguns soldadets. Com podreu veure, m'agrada donar un color que doti a la unitat de certa homogeneitat, servint-me després dels detalls per a fer diferent cada miniatura (d'aquesta manera li dona un aire de mescladissa més propi dels skaven). Obviament la unitat encara no està acabada, però si tot va bé tendré les 20 minia de la unitat mínima abans de que acabi l'any!





































4 comentarios:

  1. Sé que no soc molt bon fotògraf! La impaciencia ha estat més forta que jo XD si puc miraré de fer-les millor i canviar-les.

    ResponderEliminar
  2. Pues están molt be Kuranes!

    No se si ses fotos poden treurerles mijor.. (Potser damunt obscur amb fons clar?) pero si te diré que ses peces están molt guapes y te queden ben chules!

    M'agrada sa miniatura, de quina casa es? te la vas pillar a granada no?

    Pintarás ses peanes?

    Que te costa cada rata amb llança? s'unitat sencera? (punts..)

    Crec que els exercits Skaven son facils de tenir miniatures d'altres marques, perque perfectament pots tenir rates mes o menos grans, d'una raça o variació mutant skaven diferent.. i queden molt be..

    Apa doncs

    A10

    ResponderEliminar
  3. Uep!

    Amb el nou reglament un guerrer del clan a pèl (bé, amb armadura lleugera) val 4 punts, i l'escut i la llança valen 0,5 punts cada un... No estic molt segur de si els pagaré les llances o no, però m'estim més tenir la unitat per si de cas!

    No te pensis que el tema de les altres maquest estigui tan bé. De fet, només he trobat una marca que faci skavens, que és aquesta(blaktree). Això si, les minis valen la pena.

    Ses peanes les he de pintar. el vespre anterior els havia posat l'arena, pe`ro quan vaig veure que hi havia sol vaig estimar-me més fer les fotos encar que els faltés aquest detall. XD

    Mem si puc acabar la unitat del tot, així si que lluïrà!

    Fins aviat!

    ResponderEliminar
  4. Eii Toni m'encanten!!

    Jo ara he començat a pintar els elfos de 3 en 3 :P a mem que tal me va aixo de pintar en sèria. Quan els tengui pintats els 3 primers vos els mostraré :) i posaré també una foto del primer que vaig pintar tot sol perque vegem les diferencies i heu de ser CRITICS!!! per així millorar ;)

    Mos veim aquest Nadal!!

    ResponderEliminar