jueves, 19 de noviembre de 2009

Aquella batalla de s'altre dia de pagés...

Un Skaven em va guanyar.. justet però va sortir victoriós..

Sa batalla era a 1500 punts

Per part dels nans hi havía una unitat gran de 30 rompehierros, una mitjana (25) de guerrers normals, 12 atronadores i 12 ballesteros. I dos canons!

Per part dels skavens.. un munt de rates!! moltes!! i totes en poc valor de punts.. :(
lo que va fer que tot i que abans de sa batalla vaig matar moltes rates, no va bastar per compensar es fet de que perdés es canons (rates de clavaguera i lanzavientos..) i una unitat de ballesteros que increiblement no va reagrupar després de fugir d'un atac ordenadament per deixar camí en els rompehierros..

Aqui hi ha una part d'es despliege d'en Kuranes..


Y aquí imatges dels nans



Sa batalla va esser un clasic de nans disparant fins que arribaren ses tropes skaven..

Els canons no van funcionar gens.. estupides tirades!!
Ballesteros i atronadors bastant be i els guerrers també.



Per part dels skavens s'horda avançava sense pauses i rápidament..

I aquestes son ses darreres imatges, quan els rompehierros aguantaren s'embestida general..

Sa pedra des comandant va demostrar la seva eficacia..



Un torn, un miserable torn mes i aquest agravi no estiria al llibre d'agravis del meu comandant..

Acabada sa batalla he de reconeixer que hauría d'haver posat una unitat mes de guerrers rebaixant ses altres.. i reforçar el flanc on estaven els canons.. i avançar, avançar que els torns passen i et fan males jugades..

I res mes a dir. esper que vos hagin agradat ses fotos i esper que enToni s'animi a descriure les unitats que va dirigir i a fer comentaris..

a10

3 comentarios:

  1. Ostres! he entrat al bloc pensant en la batalla que fareu demà i el primer que veig és una massacre de nans en nom de la Rata Cornuda... I he flipat!

    He pensat, Com és que surt una batalla abans que començem a jugar? Hi ha alguna intervenció divina? Alguna revelació? I desrpés he vist que son fotos de la darrera partida amb Lord Alex! XD

    Molt interessant això del bloc. Ja ens contareu que tal la batalla! Mem si per part meva pint alguna cosa per a penjar-ne la foto.

    Fins aviat!

    ResponderEliminar
  2. Respecte a la petició de desciure la batalla, he de dir que jo també vaig fer algunes pifiades garrafals, que és el que passa quan tens poca experiencia com nosaltres. Vaig enviar unes unitats a rodejar el flanc enemic i feren una voltera per devers Cuenca que encara hi deuen ser...

    Igualment tampoc vaig pensar en la pedra dels nassos, quin mal li va fer a aquella càrrega conjunta!

    Ara veurem que tal es porten les rates noves. Us alegrarà saber que ens han nerfejat els ninjas excavadors, així que supòs que les màquines duraran una miqueta més :-P

    Au, ja queda dit. Fins aviat!

    ResponderEliminar
  3. Oleee gran entrada Lord Alex!!

    Jejeje així dona gust! M'ha agradat molt la narració de la batalla!! A mem si aviat començ a fer-ne alguna jo :P

    ResponderEliminar