lunes, 23 de noviembre de 2009

Batalles amb aliats

Crec que ja que a en Xim li agraden les batalles conjuntes i supòs que en farem unes quantes. Què tal si anam posant aqui les regles que les regeixen? El tema dels daus de màgia i dispersió son un bon exemple dels dubtes que poden sorgir si això no es té clar... No és el mateix si es mesclen els daus que si no es mesclen, per exemple.

Un altre exemple és que jo puc disparar a unitats trabades en CaC amb els meus esclaus. podrien fer-ho també els orcs?

Aquests son alguns exemples, supòs que en tendreu altres en ment. Ho parlam aqui?

3 comentarios:

  1. jo trob que cada un ha de seguir les seves regles.

    Per exemple, a mi m'es igual si dispares sobre els orcs... jo no ho faria.

    Es com si ambdós bandos jugassin junts. Per tant els daus de magia son per Mag i els dos comuns que te cualsevol exercit.

    ResponderEliminar
  2. A mi me sembla correcte.

    Pel que fa a disparar, era només un exemple... no acostum a disparar mai a les meves tropes tot i les regles skaven m'ho permetin.

    Així, supòs que en pau tendrà els seus daus i tu, per anar amb a regina, en perdràs un... ja que el vostre és un exèrcit de 1500 conjunt, no?

    ResponderEliminar
  3. Si, podriem fer-ho així.

    Hi haura dos daus, ja els usarem com a un unic exercit, com si els 3 fossim un.

    ResponderEliminar