viernes, 15 de enero de 2010

Grup de comandament "Caballeros del Reino"

Hola Bribons!

Vos deix unes fotos de les darreres miniatures que he pintat.. El grup de comandament dels Cavallers del regne..

Aqui una foto dels tres:



Paladín:



Portaestandarte (S'escud estava en relleu..):



I es Músic:



I aquesta es s'imatge que veurán ses vostres tropes jeje:



He intentat seguir amb els colors i formes de pintar que vaig tenir amb s'unitat ara ja fa uns anys jeje.
Estic satisfet amb es resultat, perque vistes desde damunt colocades damunt sa taula, tenen mes o menys bona pinta, i era s'idea..

Ara estic començant a pintar s'unitat de 5 escuders a cavall.. ja vos mostraré fotos..

Sa próxima unitat que pintaré de fantasy es sa de 6 cavalleros andantes antics, incluits grup de comandament, com que porten llances els utilitzaré com a segona unitat de cavallers del regne, peró pintats tots iguals amb un color/s distintius, com si fosin els cavallers que están permanentment al servei del general de l'exercit.. de manera que també pintaré els homes d'armes i els arquers que no tenc pintats, amb sa mateixa gama de colors.. Per cert, se vos ocorr cualquna combinació chula? teniu en compte que els cavalls duen molta pintura per sa barda i tal..

Be, tenia ganes de compartir amb voltros ses meves frikades, ja parlarem.

Apa A10

3 comentarios:

  1. Estan Xulos! Colorido Colorido.

    Jo ara tenc martilladores que pintar... pero encara he d'acabar els truñadores y els patanes del clan... vamos, fins d'aqui dos mesos els martilladores seran africans... por lo miiiiiiiiinimo.

    Aixxx com t'anyoram puteta.

    ResponderEliminar
  2. M'encanten Alex!

    En quan a l'esquema de colors ... jo crec que una gama de grisos mesclats en blaus ha de quedar molt elegant per les alabardes dels caballs, clar que no hauries de posar els caballs grisos xD el pelatge dic...

    De totes maneres hi pensare una mica mes i a mem si et trob algun exemple.

    ResponderEliminar
  3. Els he pintat coloridos, per que estiguesin acorde amb s'unitat de cavallers que tenc pintada.. Realment no m'agrada tant com altres idees que tenc o he vist, però creia que havien d'anar igual que els que vaig pintar fa anys..

    Me pareix molt be que esperis a pintar els martilladores Atlante, aixi t'asegures de tenir pintades ses unitats básiques, que sempre sempre utilitzarás i t'asegures de que ses especials siguin ses mijor pintades, perque durás mes práctica pintant..

    Gracis Tayra i m'agrada bastant s'idea de s'esquema de colors.
    Realment pot quedar molt be damunt sa taula. I com que he de pintar moltes moltes miniatures amb aquest esquema, (Paladín, 2ona unitat del regne, hombres de armas, escuderos a cavall i arquers) doncs vull que no siguin massa estridents o colorides..
    Es vritat el que dius dels cavalls..

    Jo havía pensat pintarles negre/groc perque amb ses pintures foundation he sentit que pintar groc ara es mes facil.. Pensava amb es paladín amb una alabarda i vestimenta a cuadrets grocs/negres..

    Però tenguent en compte que hi ha tantes unitats, a lo mijor les divideixc en dues games o dos esquemes.. No se.. ja veurém.. si se t'ocorr cualquna idea mes penjala please.

    ResponderEliminar