martes, 5 de enero de 2010

I ja han arribat els Reis!!

Idò i sí!! El reis ja son aqui :D

En Atlante du un parell de dies pinta que te pinta el seu super canó:

De Warhammer


De Warhammer


De Warhammer


A que sí que li ha quedat chulo?? Encara li falten un parell de detalls de la dotació, a mem si demà ja el te acabat del tot ;) Ell segueix...

De Warhammer


A altes hores de la matinada... ja el coneixeu...

De Warhammer


I els reis de na Tayra com que tot ho saben i sabien que li feia falta comenzar la unitat de martilladores....

De Warhammer


Ja els te montats i imprimats xD no ha pogut esperar a demà!!

De Warhammer


De Warhammer


I... això es tot desde Mallorca a les casi 3 del matí!! Ara em deixarà anar a dormir yuhuuuuu!!!!!

PD: Demà pujaré el que m'han duit a mi ^^ que els reis de l'Atlante també ho saben tot!! A mem si pujau el que us han duit a voltros!!

Una abraçada a TOOOOOOTS!!!!

2 comentarios:

  1. Ole ole!!

    Que rebé que t'ha quedat es canó!! i sa dotació també!!

    Ja t'he comentat que pareix molt brillant, peró segurament sigui sa foto i es flaix..

    m'arada molt es tio de sa barba blanca.. t'ha quedat molt be..

    A mem quan pintes sa primera fila dels atronadores y dels guerrers del clan!!

    Martilladores.. mmm.. martilladores.. quina por.. Ahuré de idear táctiques per contrarestar aquests locos des martells.. mmm... ja ho sé... mes caballers jajaja

    Volem fotos d'es bailarines!!! :P

    ResponderEliminar
  2. Jejejej les he de pujar..

    Pero es que encara no els he montat, pero es que he decidit que tornaré un blister de 3 i el canviaré per un noble bailarin guerrero que m'agrada més i encara no m'ha arribat la capsa de 10 bailarines... amb un poc de sort m'arribarà dijous :)

    ResponderEliminar