sábado, 6 de febrero de 2010

Fotografies que calia pujar

De Warhammer


De Warhammer


De Warhammer


De Warhammer


De Warhammer


De Warhammer


De Warhammer


De Warhammer


De Warhammer


De Warhammer


De Warhammer


De Warhammer


De Warhammer


De Warhammer


De Warhammer


De Warhammer


De Warhammer

El llança virots es fet d'en David i jo en unes 3 horetes... per no se comprat del workshop, dona el pego, el canó organo també es manufactura casera, el vaig fer a partir de peces que me sobraven i... la carreta enana de lo de la capsa d'enanos on també hi van Goblins la batalla de mi puta madre o algo així.

L'estandart de la montaña es una incursió que no m'ha quedat malament, ara vaig un poc arreu per pintar les peces però com que son de plàstic i em cal practica, ido ja està bé.

Un salut pipol, ara pujaré el mapa de campanya i els moviments de la gent.

PD: ja he acabat els martilladores, en tenc 30 i no crec que necessiti una unitat mes gran de moment ni en futur proper ni llunyà.

2 comentarios:

  1. Molt bona sa conversió des lanzavirotes!!

    m'agrada molt!

    Sa des canó organo pareix una peça autentica, com si l'haguesis comprada en els des guorkxop, encaixen molt be ses peces.. pero es lanzavirotes te un aire molt molt bo, amb sa cordeta i tot.. Que en fas dos, un ja acabat i s'altre per acabar no?

    30 Martilladores?? quina bisti! son 420 punts amb grup de comandament! Peró quina por d'unitat..

    Molt bo es portaestandarts, especialment es des dibuix.. m'agrada molt com t'ha quedat.. A lo mijor posaría una linea fina de blau metalic al blanc dels llamps, pero aixi t'ha quedat molt guapo!

    Anims i a pintar!! Ja tens una bona força de nans jeje i et quedan molt be pintats, a mem quan acabes una unitat sencera jeje

    ResponderEliminar
  2. Asis fiera, ara mos toca fer un lanzapiedras orco, mem com anirà.

    ResponderEliminar